+420 778 275 840 info@unipegos.cz Košík (0 Kč)

Dodací podmínky

  1. Společnost UNIPEGOS s.r.o. zasílá v rámci České republiky zboží na dohodnutou adresu, a to v pracovní dny. Dopravné v Kč včetně DPH činí:
  • PPL- 120 Kč
  • Česká Pošta balík do ruky- 140 Kč
  • Česká Pošta balík na poštu- 130 Kč
  • Zásilkovna - 80 Kč
  1. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Všichni naši smluvní přepravci (PPL, ČP i Zásilkova) doručují zásilku zákazníkovi do max.48 hodin od převzetí balíku v naší provozovně. Dopravné nebude zákazníkovi účtováno, pokud se bude jednat o dodatečné vykrytí objednávky.
  2. Není-li mezi zákazníkem a společností UNIPEGOS s.r.o. dohodnuto jinak, zavazuje se společnost UNIPEGOS s.r.o. expedovat objednané zboží (pouze je-li u daného zboží uvedeno skladem) nejpozději do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od přijetí objednávky v případě, že objednávka bude prodávajícímu doručena v pracovní dny nejpozději do 12:00, jinak do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od počátku pracovní doby dne následujícího od přijetí objednávky.
  3. Spolu s dodaným zbožím společnost UNIPEGOS s.r.o. vždy předá zákazníkovi fakturu, v níž je uvedena přesná identifikace zboží a jeho množství. Zákazník by měl vždy po převzetí zásilky provést kontrolu jejího obsahu, a to co do počtu kusů, názvu zboží uvedených na faktuře až po případné poškození. Při vzniklé nesrovnalosti v dodávce zboží nebo případném poškození zásilky zákazník co nejdříve kontaktuje společnost UNIPEGOS s.r.o., ideálně do 2 dnů od převzetí zboží. Zákazník má právo odmítnout převzetí zásilky v případě, kdy je na ní v době převzetí patrné poškození, případně zásilka bude nekompletní.
    Při přebírání zásilky od přepravce vždy neprodleně ZKONTROLUJTE, NENÍ-LI POŠKOZENA A JE-LI KOMPLETNÍ. Při opožděné reklamaci se vystavujete riziku, že reklamace nebude uznána. Vykazuje-li zboží a zejména transportní obal zjevné vady či poškození (např. krabice je promáčklá či potrhaná apod.), je nutno, pokud je to možné za přítomnosti pracovníka přepravce, provést detailní prohlídku zboží, pořídit fotodokumentaci a vyhotovit příslušný škodní protokol. Odpovědnost za škody způsobené v průběhu přepravy nese přepravce, který má zboží pojištěno. Na základě protokolu o poškození následně bude zákazníkovi, po uzavření škodné události, poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek.
  4. Zákazník je povinen společnost UNIPEGOS s.r.o. neprodleně písemně informovat o jakékoliv změně místa dodání zboží nebo oprávněné osoby k převzetí zboží. Společnost UNIPEGOS s.r.o. neodpovídá za škodu způsobenou nesprávným nebo opožděným dodáním zboží, byla-li způsobena porušením povinnosti zákazníka dle tohoto článku.
  5. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.

Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 18 e-shop systém banan.cz

Doprava od 80 Kč

Expedice do 24 hodin

Vysoká kvalita

Kontaktujte nás

UNIPEGOS s.r.o.
Rumjancevova 65/20a, 460 01 Liberec
IČO: 08215995

E-mail: info@unipegos.cz
Tel: +420 778 275 840 - Po-Pá / 10-16 hod

Společnost je zapsána u Krajského soudu v Ústí nad Labem, složka C 43705

Důležité odkazy

Platební možnosti